Hygiejneinstrukser for ansatte og kunder i Svaneklinik ifm. Corona epidemi


Morgen:


Alle stole, borde, skrankeflader, håndtag, PC-tastaturer, tøjbøjler/knager mm rengøres med gule WipeClean surface disinfection servietter.


Generelt:


Alle kunder og ansatte spritter hænderne ved indgangsdøren ved ankomst til Svaneklinik.
Dispenser hænger på væggen.

Der må kun være én booket kunde i Svaneklinik ad gangen trods vi har adskillige rum.

Ansatte skal anvende handsker ved ekspedering af kunder. Handsker kasseres efter hver ekspedition.

Kunder der hoster eller har feber kan ikke ekspederes og må ikke opholde sig i klinikken.

Kunder bedes ledsaget af maksimalt én pårørende, som skal holde afstand til såvel personale som kunde.


Efter hver kundekontakt:


Skrankens overflade, dørhåndtag mm rengøres med gule WipeClean surface disinfection servietter.

Udluftning 10 min. hvor hoveddøren og mindst to vinduer er åbne (gennemtræk).

Er prøverum anvendt sprittes stol, dørhåndtag, anvendt tøjbøjle og andre berøringsflader og der udluftes som anført.


Webshop:


Alle varer rengøres med gule WipeClean surface disinfection servietter inden indpakning til forsendelse.


Nedsæt personligt fremmøde:


Hovedbeklædning, lingeri eller badetøj kan bestilles på denne webshop.

Brystproteser kan sendes med posten til kunden efter telefon- eller E-mail bestilling.

Vi kan tage første del af din parykkonsultation over Skype. Ring og book en tid.


Afslutning på dagen:


Stole, borde, skrankeflader, skabsflader, håndtag, PC-tastaturer rengøres med gule WipeClean surface disinfection servietter i alle rum også frokoststuen.

Venlig hilsen,


Gregers G Hermann
Overlæge, dr. med.
Svaneklinik.


Pia Hermann
Sygeplejerske, klinikleder.
Svaneklinik.

15. marts 2020.